9 Ocak 2007 Salı

Merhaba


2005 yılı sonunda portakal ağacı ile başlayan ve sonrasında pastacı ve diğer bloglarla devam eden serüvenime bir blog sahibi olarak devam etme kararı beni heyecanlandırıyor. Bu yüzden size koca bir merhaba diyerek başlamak istiyorum.Bloguma vereceğim isim konusunda ise epey düşündüm ve 3beyaz konusunda ilk etapta kararsız kaldım.Ne de olsa 3beyazın pek de iyi olmayan bir ünü var literatürümüzde. Örneğin diyete başlamaya niyeti olanlara 3beyazı kesmeleri tavsiye edilir öncelikle. Ancak onlarsız da bir hayat düşünülemez.Bu yüzden bizim vazgeçilmezimiz olan ve tüm tariflerimde de en az birini kullanacağım 3beyazın blog ismim olmasının doğru bir karar olacağını düşündüm.Her şeyde olduğu gibi kararında kullanılan maddelerin zararı değil de yararı olduğunu düşündüğümüzde 3beyaz da olmazsa olmazımız bizim.Bugünden itibaren blogumu mümkün olduğunca sık güncelleyerek yol almak istiyorum.Umarım bu yolculuğumda sizler de beni yorum ve görüşlerinizle yalnız bırakmazsınız. :-)

Hiç yorum yok: