8 Şubat 2007 Perşembe

Sıra Bana da Geldi SOBELENDİM

Evet Sibelin de belirttiği gibi bir sobelenme furyasıdır esip geçiyor.Bana da sıra gelir mi gelmez mi derken Sibelcim beni sobelemiş.Ben de aşağıdaki sorulara mümkün olduğunca içten yanıtlar vermeye çalışacağım.

Market alışverişi yaparken yeni ürünleri alıp mutlaka denerim...

.
Market alışverişi benim vazgeçilmezlerim arasında.Rafları incelemek yeni çıkan bir şeyler varsa onlara bakmak ve denemek en büyük zevkim.Tabi daha çok mutfakla ilgili olan ürünlerin ilgimi çektiğini de belirtmeliyim.


İnternetten gazete okumayı hiç sevmem...

Çalışırken yani bundan bir ay öncesine kadar sabahları işe gelir gelmez ilk işim PCmi açıp en az iki gazeteye gözatmaktı.Ancak yine de o gün internetten okuduğum gazetenin gerçeğini elime alma şansım olduğunda sanki o gazeteyi okumamışım hissine kapılırdım.Şimdi ise mümkün olduğunca hardcopy gazete okumaya çalışıyorum.İnternet maalesef benim için ikinci planda..

Hiç sigara içmedim, tadını bilmem...

Sigara içmedim diyemem içtim ama sadece nasıl bir şey olduğunu merak ettiğim için bir ya da iki kez.Ben içmiyorum ve yaklaşık 1,5 sene önce sigara içen eşim de sigarayi bıraktı.Şimdi ailece yeşilaycıyız.

Sevgi, saygı ve hoşgörü hayatımdan çıkarmayacağım kavramlardır. Ukalalıktan nefret ederim...

Sevgi ,saygı ve hoşgörü ....O kadar azaldı ki yaşadığımız dünyada...Bazaen insan umutsuzluğa kapılıyor sırf bu yüzden.Ben mümkün olduğunca bu kavramlara önem veriyorum ve kızıma da örnek olmaya çalışıyorum.Ukalalığın ise hayatımda hiç yeri yok.Gerçekten nefret ederim.

Futbolu seviyorum...

Ne yalan söyleyim.Futbolu sevmiyorum.Ve ilk evlendiğimizde eşimin evde maç seyretmesine de sinir oluyordum.Ama tuttuğum bir takım yok mu??Tabi ki var.Fenerbahçe...

Arkadaşlar umarım bu cevaplar yeterlidir.Ben de thesuuur ve lalecik'i sobeliyorum.Herkese kolay gelsin.

Hiç yorum yok: