19 Nisan 2007 Perşembe

# 21 Tavuk Ye Yalancı Çerkez Tavuğu

Geçtiğimiz cumartesi günü misafirlerim vardı.Hem misafirlerim hem de tavuk etkinliği için sık sık yaptığım ve gayet lezzetli de olan Çerkez Tavuğunu yapmaya karar verdim.Bu tarz salata tarzı ikramlarda ikramı son anda süsleyip servis etmeyi seviyorum.Bu yüzden bunu da son ana bıraktım.Ancak kalabalık bir misafir topluluğu,servis faslı,çay ikramı vs derken Çerkez Tavuğu'nun fotoğrafı biraz aceleye geldi.Ve tam istediğim gibi bir sonuç alamadım.Ama emin olabilirsiniz ki tadı gayet güzeldi.
Malzemeler :
1 bütün tavuk göğsü (haşlanmış)
Ceviz
1 yemek kaşığı mayonez
Süzme yoğurt
4-5 diş sarımsak
Tuz
Yapılışı:
Haşlanmış Tavuk etlerini küçük küçük tiftiyoruz.Rondodan geçirdiğimiz cevizi,mayonezi,süzme yoğurdu,ezilmiş sarımsakları ve yeterince tuzu ekleyip karıştırıyoruz.Servise sunmadan önce üzerini maydonoz ve acısız toz biber ile süslüyoruz.
Afiyet Olsun

3 yorum:

merakli dedi ki...

merhaba, çok pratik görünüyor.Bu akşam mutlaka deneyeceğim.

Unknown dedi ki...

Güzincim merhaba seni burda görmek güzel...Sanırım herkes yavaş yavaş buraya transfer oluyor...Bir sorum olacak son eklenenler kısmını siteme ekleyemiyorum sen nasıl yaptın bilgi verirsen sevinirim...Hayırlı olsun yeni siten...

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Guzin ablacim ellerine saglik nefisss olmus...ama bizi tarifsin burakma yeni lezzetlerini sabirsizlikla bekliyoruz saglicakla kal sevgiler ;)