9 Nisan 2007 Pazartesi

Tekrar merhaba ve bir "MUTLULUK"


Kısa ancak zorunlu bir ayrılıktan sonra kocaman MERHABA...Zorunlu bir ayrılık çünkü; ayrı kaldığımız bu süre zarfında mutfakta vakit geçirmeyi seven ben, küçük bir ufaklık yüzünden mutfak kapısının bile önünden geçemez oldum.Evet bir önceki cümleyi okuyunca tahmin ettiğiniz gibi küçük kızıma yine küçük bir kardeş geliyor...Bu süre zarfında her ne kadar mutfakta vakit geçiremediysem de boş da durmadım.Kızımla gezdim,vizyona yeni giren sinemalara gittim ve bir de yeni bir uğraş olarak ahşap boyama kursuna başladım.Kısa bir süre sonra bu kursta öğrendiklerimi ve yaptıklarımı ayrı bir blogta sizlerle paylaşmayı planlıyorum.
Bugün ise gittiğim filmlerden en beğendiğim olan "MUTLULUK"u sizlere önermek istiyorum.Eğer hala görmediyseniz ve seyretme imkanınız varsa sakın kaçırmayın derim.Aşağıda filmle ilgili kısa bir özete de yer vermekle birlikte bu hafta içerisinde yeni bir tarifle birlikte olacağız.
Yönetmen: Abdullah OğuzOyuncular: Özgü Namal, Murat Han, Talat Bulut, Senaryo: Kubilay Tunçer - Elif Ayan - Abdullah OğuzGörüntü Yön: Mirsad HeroviçTür: DramYapım Yılı: 2007
Filmin özeti: Meryem (Özgü Namal), perişan ve baygın halde, bir göl kenarında bulunur. Ailesi, kızlarının bir namussuzluk yaptığını düşünerek töre gereği öldürülmesine karar verir. Öldürme görevi ise yakın akraba Cemal’e (Murat Han) verilir. Çıktıkları ölüm yolculuğunda, Meryem ve Cemal’in yolları Profesör İrfan Kurudal (Talat Bulut) ile kesişir ve bu karşılaşma üçünün de kaderlerini değiştirecek mutluluğa doğru bir yolculuğun başlangıcı olur...
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: